Гарантійне обслуговування

Умови надання гарантійного обслуговування

 

ТзОВ «Інфобайт» гарантує належну якість продукції при дотриманні вимог експлуатаційних документів.

ТзОВ «Інфобайт» приймає на себе зобов`язання по усуненню недоліків, які можуть виникнути під час експлуатації обладнання до закінчення дії гарантійного строку.

Дефекти, несправності, які виникли під час гарантійного терміну експлуатації, будуть усунені безкоштовно Сервіним центром ТзОВ «Інфобайт» чи спеціалізованим Сервісним центром виробника обладнання.

Продавець – ТзОВ «Інфобайт» залишає за собою право на відмову від гарантійних зобов`язань у разі недотримання викладених нижче умов.

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:

1. Гарантія дійсна при дотриманні наступних умов: правильне та чітке заповнення гарантійного талону із зазначенням серійного чи заводського номеру обладнання, дати продажу, підпису представника підприємства-продавця та наявності печатки підприємства-продавця.

2. Гарантійне обслуговування проводиться тільки на території ТзОВ «Інфобайт»

3. Гарантійні обслуговування виконується тільки за умов дотримання правил, умов та порядку експлуатації ПК та іншого обладнання, правил техніки безпеки та стандартів на підключення офісної та обчислювальної техніки (в тому числі стандартів на мережі живлення та телефонні мережі).

4. Гарантійні зобов`язання не розповсюджуються на: будь-яке програмне забезпечення; у випаду пошкоджень чи непрацездатності, викликаними роботою будь-яких програм (форматування, дії вірусів, тощо) та невірною конфігурацію параметрів обладнання (даних BIOS, операційної системі, тощо); витратні матеріали, дискети, компакт-диски, запасні частини та акумуляторні батареї з початку їх використання чи поза строком зберігання; сумісніть обладнання з іншим обладнанням, яке не відповідає вимогам та стандартам, прийнятим в Україні.

5. Обладнання приймається на гарантійне обслуговування в чистому вигляді та за наявності повної комплектності (в тому числі носії інформації, шнури, кабелі, інструкції та паспорти, упаковка та інше).

6. Обладнання знімається з гарантійного обслуговування у випадку:

6.1. Порушення чи пошкодження гарантійних пломб чи наклейок, якщо вони передбачені, наявності ознак стороннього втручання або після спроби ремонту чи заміни складових та комплектуючих обладнання сторонніми особами.

6.2. Порушення чи недотримання технічних умов та правил експлуатації, викладених в експлуатаційних документах, інструкції користувача, стандартах чи інших документах, використання обладнання не за призначенням, а також у випадку не проведення споживачем необхідних профілактичних робіт, у тому числі по усуненню запилення чи забруднення, тощо.

6.3. Механічного пошкодження, пошкодження чи непрацездатності, викликані потраплянням у обладнання сторонніх предметів, рідин, комах тощо, будь-якою модифікацією обладнання чи програмного забезпечення, неправильною чи невідповідною експлуатацією, використанням несправних, ушкоджених чи не передбачених підприємством-виробником витратних матеріалів та вузлів, носіїв, комплектуючих тощо.

6.4. Виявлення пошкоджень, викликаних стихійним лихом (дощем, вітром, блискавкою та таке інше), пожежею чи побутовими факторами (надмірна вологість, запиленість, агресивне середовище, експлуатація при невідповідній температурі та таке інше).

6.5. Виявлені пошкоджень, викликаних невідповідністю Державним технічним стандартам та нормам України телекомунікаційних, кабельних мереж зв`язку, мереж живлення, експлуатацією обладнання за відсутності контуру заземлення.

6.6. Пошкодження, вихід з ладу LAN (ethernet) порту (гарантія на LAN (ethernet) порт становить 14 днів);

 

Усі претензії розглядаються виходячі із вартості обладнання на момент пред`явлення претензії. Гарантійний ремонт виконується тільки на території Сервісного центру ТзОВ «Інфобайт» чи спеціалізованих Сервісних центрів відповідного підприємства-виробника обладнання.

 

ТзОВ «Інфобайт» інформує споживача про технічні можливості обладнання, але не дає ніяких гарантій на сумісність обладнання з іншим обладнанням та програмним забезпеченням споживача.

 

ТзОВ «Інфобайт» не несе відповідальності у разі зміни вимог та бажань споживача після виконання покупки.

На персональні компьютери у випадку продажу може бути встановлено 30-денну тестову версію операційної системі виробництва Microsoft corp (Майкрософт корпорайшн) для демонстрації можливостей персонального компьютера та операційної системи, яка видаляється з персонального компьютера після вищезгаданої демонстрації.

Використання неліцензійного програмного забезпечення може привести до виходу з ладу компонентів Вашого обладнання. Ліцензійне програмне забезпечення купується окремо і не входить до складу обладнання.